تغطية مباراة || Bayern Munich VS Benfica || دوري أبطال أوروبا (ذهاب دور ال 8) - الصفحة 2 - منتدي أهــداف كوووره :: Ahdaf-Kooora

العودة   منتدي أهــداف كوووره :: Ahdaf-Kooora > أهداف الدوريات الأوروبية والبطولات العالمية > أهداف البطولات الأوروبية > أرشيف أهداف البطولات الأوروبية 2015/2016

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 04-06-2016, 04:45 PM   #11
بودى
Member

افتراضي رد: تغطية مباراة || Bayern Munich VS Benfica || دوري أبطال أوروبا (ذهاب دور ال 8)

يا سيدى الفاضل إحنا عارفين إن هو مجهود جبار

بس إحنا عايزين يا سيدى متزعلش بس أنا عايز الملخصات تكون فترتها أو وقتها طويل شويه

طاب ما أنا عارف مواقع أجنبى منزله الملخص بتاع الماتش 15 دقيقه بس دا إجنبى

والواحد بيفضل ( بحب جدآ الملخصات تكون بالعربى ) بالزات لما يكون عندك معلقين زى فهد العتيبى وعصام ورؤف على محمد على وخالد الغول اللى الجزيره

مهدره حقه فى التعليق

تيجى انت تقول فلوس ومش فلوس

أنا عايز الموقع يكون أفضل من المواقع كلها سواء أجنبى أو عربى
بودى غير متواجد حالياً  
قديم 04-06-2016, 05:31 PM   #12
hassanellol
Senior Member

Thumbs up رد: تغطية مباراة || Bayern Munich VS Benfica || دوري أبطال أوروبا (ذهاب دور ال 8)

شكرا لمجهودك يا عامر انا عارف انى بتقل عليك كتير بس مش قصدى اقلل من تعبك ومجهودك بس انا المشكله عندى انا النت ضعيف عندى ومش بتابع غير http://www.ahdaf-kooora.com عشان كده بطلب بس انا اسف لو بزعجك ومتزعلش
hassanellol غير متواجد حالياً  
قديم 04-06-2016, 05:38 PM   #13
hassanellol
Senior Member

افتراضي رد: تغطية مباراة || Bayern Munich VS Benfica || دوري أبطال أوروبا (ذهاب دور ال 8)

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم الكاس مشاهدة المشاركة
للأمانة ما تقدموه هو شئ مزهل
و استغرب من الطلبات المستفزة لبعض الاعضاء
كانك تاخد منهم فلوس مقابل الخدمة
شكرا لفريق العمل و ما تزعل روحك و تقبل اعتذاري نيابة عن الجميع
حضرتك اى واحد بيطلب طلب بيبقى واثق من فريق عمل الموقع ولو مش واثق مش هيطلب ولا هيدخل للموقع بس كل الحكايه فيه ناس بتحب الملخصات وفيه بيحب الاهداف فقط وفيه اللى عنده نت ضعيف يعنى مش بنتأمر على حد لآن مجهودهم عشان يوصلو لينا التغطيه بتتعبهم وبتأخذ من وقتهم واحنا مقدرين ده وبنشكرهم عليه واحنا الاعضاء بنتمنى يكون الموقع ممتاز واكتر كمان واسف على الاطاله
قديم 04-06-2016, 05:58 PM   #14
AmerGaladari
Moderator

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassanellol مشاهدة المشاركة
حضرتك اى واحد بيطلب طلب بيبقى واثق من فريق عمل الموقع ولو مش واثق مش هيطلب ولا هيدخل للموقع بس كل الحكايه فيه ناس بتحب الملخصات وفيه بيحب الاهداف فقط وفيه اللى عنده نت ضعيف يعنى مش بنتأمر على حد لآن مجهودهم عشان يوصلو لينا التغطيه بتتعبهم وبتأخذ من وقتهم واحنا مقدرين ده وبنشكرهم عليه واحنا الاعضاء بنتمنى يكون الموقع ممتاز واكتر كمان واسف على الاطاله
اخوي انا فاهم النت عندك ضعيب بس انا انزل وضوح 1.5 حق الي عنده نت ضعيب و 4 حق الي عنده نت قوي بس يعني تحمل اللي تبغيه!

بس انت الي بغيت تعليق عربي نفسه بدون الاجنبي عشان تسمع تعليق عربي نزل برنامح Media player classic الموقع:
https://mpc-hc.org/downloads/

او اتنزل برنامج VLC player:
http://www.videolan.org/vlc/index.html

عشان اتغير اللغة التعليق يوم اتنزل البرنامج بس افتح الاهداف ويا البرنامج الي اتحبه انا افضل Media player classic

يوم تفتح الهدف في Media Player Classic عشان اتغير لغة التعليق اضغط على الكيبورد A

و في برنامج VLC Player عشان اتغير لغة اضغط على الكيبورد B
التوقيع
...Interista Forever

AmerGaladari غير متواجد حالياً  
قديم 04-06-2016, 10:49 PM   #15
hassanellol
Senior Member

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amergaladari مشاهدة المشاركة
اخوي انا فاهم النت عندك ضعيب بس انا انزل وضوح 1.5 حق الي عنده نت ضعيب و 4 حق الي عنده نت قوي بس يعني تحمل اللي تبغيه!

بس انت الي بغيت تعليق عربي نفسه بدون الاجنبي عشان تسمع تعليق عربي نزل برنامح media player classic الموقع:
https://mpc-hc.org/downloads/

او اتنزل برنامج vlc player:
http://www.videolan.org/vlc/index.html

عشان اتغير اللغة التعليق يوم اتنزل البرنامج بس افتح الاهداف ويا البرنامج الي اتحبه انا افضل media player classic

يوم تفتح الهدف في media player classic عشان اتغير لغة التعليق اضغط على الكيبورد a

و في برنامج vlc player عشان اتغير لغة اضغط على الكيبورد b
بشكرك واسف على ازعاجك بطلباتى انا كنت فاكر كتر المعلقين بيزود حجم الاهداف شكرا يا عامر جدا
قديم 04-07-2016, 12:10 AM   #16
Sniper
Bianconeri

الصورة الرمزية Sniper

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بودى مشاهدة المشاركة
يا سيدى الفاضل إحنا عارفين إن هو مجهود جبار

بس إحنا عايزين يا سيدى متزعلش بس أنا عايز الملخصات تكون فترتها أو وقتها طويل شويه

طاب ما أنا عارف مواقع أجنبى منزله الملخص بتاع الماتش 15 دقيقه بس دا إجنبى

والواحد بيفضل ( بحب جدآ الملخصات تكون بالعربى ) بالزات لما يكون عندك معلقين زى فهد العتيبى وعصام ورؤف على محمد على وخالد الغول اللى الجزيره

مهدره حقه فى التعليق

تيجى انت تقول فلوس ومش فلوس

أنا عايز الموقع يكون أفضل من المواقع كلها سواء أجنبى أو عربى
في حاجه اسمها ظروف وحياة عند كل واحد
والناس اللي بتسجل مش شغاله بريموت عشان كل واحد نفسه في حاجه هيدخل يطلبها ومستني تتنفذله في الحال
ومن الاخر اي تغطية هتنزل بعد كده مش هنبص لأي طلبات لأي عضو أيا كان
واللي مش عاجبه الموقع يشوف غيره
احنا وصلنا لمرحلة اننا لما بننزل ملخص طويل الناس تقول عايزين ملخص صغير عشان الحجم ولو عملنا العكس نلاقي اللي عايز ملخص طويل
ولو نزلنا الاجوال باكتر من تعليق تلاقي اللي عايز كل تعليق لوحده ولو عملنا كل تعليق لوحده بتلاقي اللي عايز كل المعلقين في فيديو واحد
ده مش برنامج ما يطلبه المستمعون واللي بيسجل مش مجبر يشرح للناس كل شويه ويفهمهم انه مش منفض عشان هو مش شغال عندهم
اللي بيسجلوا للموقع بياخدوا من وقتهم عشان بيقدموا خدمة للموقع بدون أي مقابل فالعملية مش طالبة ان الناس كمان هتدخل تقولهم يعملوا ايه وما يعملوش ايه
ولو أسلوب الناس في الطلبات فضل بالمنظر ده الخطوة الجايه هتكون اننا هنقفل مواضيع التغطيات وهتنزل اي تغطية والناس اخرها تدخل تحمل ومش هيبقي في اي نوع من انواع المشاركة او الطلبات عشان نرتاح من الشرح اللي بنشرحه للناس من ساعة ما الموقع اتعمل
Sniper غير متواجد حالياً  
قديم 04-07-2016, 12:43 AM   #17
mohdal3ashi
Senior Member

الصورة الرمزية mohdal3ashi

شكررا على المجهود الرائع
mohdal3ashi غير متواجد حالياً  
قديم 04-08-2016, 05:11 PM   #18
Seedorf
Member

الف شكر
Seedorf غير متواجد حالياً  
قديم 06-29-2016, 04:31 AM   #19
Saif Barca
Senior Member

الصورة الرمزية Saif Barca

مشكورين
التوقيع
Barcelona

Mes Que Un Club
Saif Barca غير متواجد حالياً